Oferowany dokument stanowi wersję wzorcową i został opracowany w oparciu o ogólne zagrożenia występujące na danym środowisku pracy.
W przypadku, gdy ogólny opis nie w pełni odpowiada stanowisku w danym przedsiębiorstwie, dokument umożliwia samodzielne uzupełnienie lub modyfikację treści zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Wzorcowa dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny online do pobrania w panelu klienta przez 30 dni od daty zakupu |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa: miękki skoroszyt z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po złożeniu zamówienia na papierową wersję, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną do wglądu.
Przed wysyłką dokumentu nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym, aby omówić ewentualne zmiany i upewnić się, że dokument w pełni odpowiada Twoim potrzebom. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Oferujemy karty oceny ryzyka zawodowego opracowane w wybranych metodach:
PN-N-18002:
- Polska Norma oparta na identyfikacji zagrożeń, oszacowaniu ryzyka i wdrożeniu środków ochrony.
- Metoda uniwersalna, odpowiednia dla stanowisk o zróżnicowanym charakterze zagrożeń.
- Zapewnia spójność z polskimi przepisami BHP.
Risk Score:
- Metoda ilościowa bazująca na przypisywaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka.
- Stosowana w przypadku łatwo mierzalnych zagrożeń.
- Pozwala na precyzyjne porównanie poziomów ryzyka na różnych stanowiskach.
PHA (Preliminary Hazard Analysis):
- Metoda skupiająca się na identyfikacji i analizie potencjalnych zagrożeń na wczesnym etapie działalności.
- Szczególnie przydatna dla nowych stanowisk pracy lub zmian technologicznych.
- Umożliwia proaktywne zapobieganie wypadkom i chorobom zawodowym.
Oferujemy karty oceny ryzyka zawodowego opracowane w wybranych metodach:
PN-N-18002:
- Polska Norma oparta na identyfikacji zagrożeń, oszacowaniu ryzyka i wdrożeniu środków ochrony.
- Metoda uniwersalna, odpowiednia dla stanowisk o zróżnicowanym charakterze zagrożeń.
- Zapewnia spójność z polskimi przepisami BHP.
Risk Score:
- Metoda ilościowa bazująca na przypisywaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka.
- Stosowana w przypadku łatwo mierzalnych zagrożeń.
- Pozwala na precyzyjne porównanie poziomów ryzyka na różnych stanowiskach.
PHA (Preliminary Hazard Analysis):
- Metoda skupiająca się na identyfikacji i analizie potencjalnych zagrożeń na wczesnym etapie działalności.
- Szczególnie przydatna dla nowych stanowisk pracy lub zmian technologicznych.
- Umożliwia proaktywne zapobieganie wypadkom i chorobom zawodowym.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
29-04-2025 Aleksandra Mieszko-Żołądek
(5)
ABP Agencja Kreatywna
Bardzo polecam skorzystanie z usług tej platformy. Szybko, sprawnie oraz w dobrej cenie. Dodatkowo kontakt bezpośredni z miłą Panią, która odpowiada na wszystkie pytania.
25-04-2025 Damian Grajewski
(5)
SAWA Damian Grajewski
Szkolenie zorganizowane w bardzo przystępnej formie, do tego długi okres na realizację. Poszczególne bloki tematyczne zawierają merytorycznie wszystkie niezbędne materiały, opracowane w ciekawy sposób. Egzamin po każdym bloku świetnie się sprawdza. Polecam.
24-04-2025 Pamela Chojniak
(5)
Casco Sp. z .o.o.
Szkolenie przygotowane zostało w bardzo przystępnej i przejrzystej formie ( online ). co ważne, w prezentacji zostały zawarte TYLKO najbardziej istotne najważniejsze informacje, które będą przydatne w pracy. Przekazywana wiedza była w sposób prosty i zrozumiały.
23-04-2025 Dariusz Gruchała
(5)
BAR-WIND
Super materiały i proces szkolenia.
17-04-2025 Edyta Nowak
(5)
Gminna Biblioteka Publiczna w Przyłęku
Szkolenie BHP, w którym uczestniczyłam oceniam pozytywnie. Materiały szkoleniowe były czytelne i dobrze przygotowane, co ułatwiło przyswajanie informacji. Polecam
15-04-2025 Waldemar Bober
(5)
Exalo Drilling
Pełen Profesjonalizm w przystępnej formie.
13-04-2025 Waldemar Sobaś
(5)
Bolarus S.A. Bochnia
Szkolenie zgodne z potrzebami na wybrane stanowisko
Zobacz więcej
Nauczyciel przedmiotu w szkole podstawowej pełni kluczową rolę w edukacji uczniów, dostarczając wszechstronną wiedzę i umiejętności zgodnie z programem nauczania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie treści z zakresu wybranego przedmiotu, ale także rozwijanie kompetencji społecznych i emocjonalnych uczniów. Nauczyciel tworzy inspirujące lekcje, które angażują uczniów i pobudzają ich do aktywnego uczestnictwa w procesie edukacyjnym. Znajomość indywidualnych potrzeb i zdolności uczniów pozwala mu dostosować metodę nauczania oraz materiały dydaktyczne, aby każdy uczeń mógł osiągnąć sukces w nauce. Oprócz tego, nauczyciel odgrywa rolę mentora i wzoru do naśladowania, promując wartości takie jak szacunek, odpowiedzialność i współpraca. Dzięki swojej pasji do nauczania i zaangażowaniu, wspiera rozwój uczniów oraz budowanie ich fundamentów wiedzy i umiejętności, przygotowując ich do dalszej edukacji i życia dorosłego.
Główne zadania zawodowe nauczyciela przedmiotu w szkole podstawowej:
- Realizacja podstawy programowej: Nauczyciel opiera swoje działania na wytycznych Ministerstwa Edukacji i Nauki, zapewniając realizację programu nauczania danego przedmiotu.
- Nowoczesne metody nauczania: Nauczyciel stosuje zróżnicowane metody i środki dydaktyczne dostosowane do wieku i możliwości uczniów, wykorzystując nowoczesne technologie edukacyjne.
- Kształtowanie umiejętności: Nauczyciel rozwija u uczniów umiejętności intelektualne, praktyczne, społeczne i komunikacyjne, zgodnie z założeniami podstawy programowej.
- Ocena i analiza: Nauczyciel regularnie ocenia postępy uczniów, analizuje przyczyny ewentualnych niepowodzeń i dostosowuje metody nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów.
- Współpraca z uczniami i rodzicami: Nauczyciel buduje pozytywne relacje z uczniami, tworzy atmosferę sprzyjającą nauce i rozwojowi, a także komunikuje się z rodzicami i opiekunami, informując ich o wynikach dydaktyczno-wychowawczych dzieci.
- Współdziałanie z innymi nauczycielami: Nauczyciel współpracuje z zespołem pedagogicznym, koordynuje działania w zakresie korelacji treści nauczania i doskonalenia pracy dydaktyczno-wychowawczej.
- Rozwój zawodowy: Nauczyciel stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności poprzez udział w szkoleniach, warsztatach i innych formach kształcenia ustawicznego.
- Dbanie o bezpieczeństwo i higienę: Nauczyciel zapewnia uczniom bezpieczne warunki nauki, przestrzegając zasad ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.