► Po wyborze odpowiedniego szkolenia należy kliknąć "Dodaj do zamówienia" i wybrać wariant językowy szkolenia
► Następnie określić ilość osób, które mają wziąć udział w szkoleniu i zatwierdzić przyciskiem "Zamów"
>>Jeśli masz problem z określeniem jakiego rodzaju szkolenia potrzebujesz - skontaktuj się z nami
► Po wyborze szkoleń należy przejść do zamówienia w prawym górnym rogu i potwiedzić realizację zamówienia
► W kolejnym kroku należy wybrać status kupującego: INSTYTUCJA PUBLICZNA i przejść do wypełnienia formularza
→ wypełniając dane do konta głównego należy wskazać dane osoby, która będzie zarządzała zamówieniem - konto główne, będzie posiadało funkcję przekazywania szkoleń pracownikom
► Po złożeniu zamówienia utworzy się dla Państwa konto w naszym systemie oraz wygeneruje faktura proforma do opłacenia
→ jeśli potrzebują Państwo fakturę z odroczonym terminem płatności - zapraszam do kontaktu
► przelew online – przelewy24.pl, Blik, karta, Google Pay
► tradycyjny przelew bankowy
► Zamówione szkolenia widoczne będą na koncie głównym w Panelu Klienta w zakładce "Dostępne szkolenia".
► Przy szkoleniu dostępna funkcja "Przekaż" umożliwi przesyłanie szkoleń pracownikom.
► Szkolenia będą dostępne bez żadnych ograniczeń czasowych, dopóki nie zostaną ukończone.
Nasi specjaliści ds. BHP, Inspektorzy ochrony przeciwpożarowej posiadają odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i przygotowania dydaktyczne.
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
- nr ewidencyjny: 2.30/00255/2023.
Szkolenia prowadzimy w oparciu o wytyczne Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bhp.
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dot. zamówień i współpracy lub chcą Państwo złożyć zamówienie w inny sposob - zapraszam do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.