Oferowany dokument stanowi wersję wzorcową i został opracowany w oparciu o ogólne zagrożenia występujące na danym środowisku pracy.
W przypadku, gdy ogólny opis nie w pełni odpowiada stanowisku w danym przedsiębiorstwie, dokument umożliwia samodzielne uzupełnienie lub modyfikację treści zgodnie z indywidualnymi potrzebami.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Wzorcowa dokumentacja oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
typ pliku: docx - plik edytowalny, będzie dostępny online do pobrania w panelu klienta |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy, oprawa: miękki skoroszyt z zawieszką do akt osobowych.
Ważne: po złożeniu zamówienia na papierową wersję, zamawiający najpierw otrzyma wersję elektroniczną do wglądu.
Przed wysyłką dokumentu nasz konsultant skontaktuje się z zamawiającym, aby omówić ewentualne zmiany i upewnić się, że dokument w pełni odpowiada Twoim potrzebom. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych (Dokument zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym, które należy dołączyć do akt osobowych. Oświadczenie znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.),
• Klauzula prawna. |
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Sporządzona zgodnie z najnowszymi wymogami oceny ryzyka zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja jest w pełni zgodna z wymaganiami Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka objęty jest ochroną praw autorskich, a karta oceny ryzyka zawodowego nie podlega zwrotowi. Firma Luxcontrol Polska oferuje elektroniczne wersje kart ocen ryzyka zawodowego w formatach docx, doc, pdf oraz odt. Te produkty są chronione prawem autorskim, co oznacza: -Zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim, rozpowszechniania ich przez Internet, kopiowania na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszej sprzedaży. - Zakaz tworzenia nowych dokumentów na podstawie treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie tych zasad będzie podlegało sankcjom prawnym. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może nie w pełni odpowiadać rzeczywistemu stanowisku pracy. Dopuszczalna jest jej modyfikacja w celu dostosowania do specyfiki konkretnego stanowiska w firmie. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do treści dokumentacji, Klient powinien skontaktować się ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt Ocena ryzyka zawodowego jest chroniona prawem autorskim, dlatego zakupione karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
Oferujemy karty oceny ryzyka zawodowego opracowane w wybranych metodach:
PN-N-18002:
- Polska Norma oparta na identyfikacji zagrożeń, oszacowaniu ryzyka i wdrożeniu środków ochrony.
- Metoda uniwersalna, odpowiednia dla stanowisk o zróżnicowanym charakterze zagrożeń.
- Zapewnia spójność z polskimi przepisami BHP.
Risk Score:
- Metoda ilościowa bazująca na przypisywaniu punktowej wartości poszczególnym czynnikom ryzyka.
- Stosowana w przypadku łatwo mierzalnych zagrożeń.
- Pozwala na precyzyjne porównanie poziomów ryzyka na różnych stanowiskach.
PHA (Preliminary Hazard Analysis):
- Metoda skupiająca się na identyfikacji i analizie potencjalnych zagrożeń na wczesnym etapie działalności.
- Szczególnie przydatna dla nowych stanowisk pracy lub zmian technologicznych.
- Umożliwia proaktywne zapobieganie wypadkom i chorobom zawodowym.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
19-01-2025 Maciej Matyjew
(5)
pbs Vega sp.j M Glowacki ,S.Wysocki ,09-402 Plock ulica gorna 40/2
Bardzo fajny kurs, wszystko bardzo jasno pokazane i objaśnione.
15-01-2025 Joanna Augustyniak
(5)
Prywatna Szkoła Podstawowa Harmonia
Kompleksowe i przystępne szkolenie! Ciekawa forma prezentacji zagadnień oraz dogodna forma sprawdzania wiedzy w pełni usatysfakcjonuje każdego zainteresowanego.
10-01-2025 Marzena Michałek
(5)
Fundacja "Oratio Recta"
Materiał przygotowany profesjonalnie.
09-01-2025 Romuald Hrabia
(5)
TLK MED Sp. z o.o.
Szkolenie przygotowane przez Waszą firmę oceniam bardzo wysoko; materiał przekazany szkolonemu jest obszerny i w pełni wystarczający do opanowania niezbędnej wiedzy; egzamin nie jest skomplikowany i nie wymaga zbyt dużo czasu na rozwiązanie testu.
08-01-2025 Teresa Stankiewicz
(5)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ełku
Szkolenie było profesjonalne i merytoryczne. Przekazane informacje były jasne i dostosowane do potrzeb.
Milusin
Bardzo wygodna forma szkolenia. Informacje podane w jasny, przejrzysty i ciekawy sposób.
02-01-2025 Katarzyna Kulas
(5)
Medispace
Szkolenie szczegółowe, pozwala pozyskać praktyczne informacje w ramach zachowania bezpieczeństwa w pracy.
02-01-2025 Jacek Kloskowski
(5)
FUH JOTKA
Bardzo ładne obszerne i starannie przygotowane szkolenie - polecam
26-12-2024 Aleksandra Sitarz
(5)
Gospodarstwo Rolne Sitarz Aleksandra
Jestem bardzo zadowolona z możliwości korzystania ze szkoleń w formie online. Materiały szkoleniowe i załączone prezentacje są bardzo ciekawe, uwzględnione zostały same istotne informacje w sposób zrozumiały. Serdecznie polecam i z pewnością skorzystam z wielu szkoleń dostępnych na Państwa platformie. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Aleksandra Sitarz-właściciel.
17-12-2024 Mariola Włodarczyk
(5)
wOsiedle Sp. z o.o.
Bardzo profesjonalne szkolenie. Wyczerpuje wszystkie zagadnienia dotyczące BHP pracy w biurze.
Zobacz więcej
Nauczyciel osób z niepełnosprawnością intelektualną, znany także jako oligofrenopedagog, specjalizuje się w pracy z uczniami, którzy wymagają spersonalizowanego podejścia edukacyjnego. Jego głównym celem jest wspieranie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego uczniów poprzez odpowiednio dostosowane metody nauczania. Oligofrenopedagog indywidualizuje program nauczania, uwzględniając specyficzne potrzeby i zdolności każdego ucznia, oraz stymuluje ich rozwój poprzez różnorodne formy pracy, od zajęć edukacyjnych po terapeutyczne. Pracując w bliskiej współpracy z rodzinami oraz specjalistami, zapewnia kompleksowe wsparcie dla uczniów, umożliwiając im osiąganie maksymalnego potencjału rozwojowego i integrację społeczną. Jego zaangażowanie, empatia i zaawansowane umiejętności pedagogiczne pozwalają na efektywną pracę w obszarze edukacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, budując przy tym atmosferę wsparcia i akceptacji w szkole i społeczności.
Główne obowiązki zawodowe:
- Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych: Nauczyciel dostosowuje program nauczania do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego ucznia, uwzględniając jego psychofizyczny rozwój. Zajęcia obejmują przedmioty ogólnokształcące, teoretyczne przedmioty zawodowe oraz praktyczną naukę zawodu.
- Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych: Indywidualne zajęcia rewalidacyjne, takie jak gimnastyka korekcyjna, logopedia czy usprawnianie technik szkolnych, ukierunkowane są na niwelowanie deficytów rozwojowych i wzmacnianie mocnych stron uczniów.
- Planowanie procesu dydaktyczno-wychowawczego: Nauczyciel opracowuje szczegółowe plany nauczania dla każdego przedmiotu oraz innych prowadzonych zajęć, wyznaczając cele i dostosowując metody nauczania do potrzeb uczniów.
- Przygotowywanie pomocy dydaktycznych: Tworzenie różnorodnych pomocy dydaktycznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego ucznia, ułatwiających przyswajanie wiedzy i umiejętności.
- Prowadzenie zajęć w środowisku naturalnym: Organizowanie wycieczek edukacyjnych do miejsc użyteczności publicznej, takich jak sklepy, instytucje, teatry, muzea, co pozwala uczniom na zdobywanie praktycznych doświadczeń i oswajanie się z otaczającym światem.
- Wdrażanie uczniów do samodzielności: Nauczyciel wspiera uczniów w rozwijaniu samodzielności, zarówno w zakresie samoobsługi (w przypadku głębszych upośledzeń), jak i samodzielnego życia w społeczeństwie (w przypadku upośledzeń lekkich). Kształtuje również pożądane postawy i rozwija zainteresowania uczniów.
- Współpraca z rodziną: Nauczyciel ściśle współpracuje z rodzinami uczniów, przekazując im wiedzę i pedagogizując, a także wspierając w organizowaniu grup wzajemnego wsparcia.
- Zapewnianie opieki i troski: Nauczyciel stosuje różne formy opieki nad uczniami, troszcząc się o ich komfort i bezpieczeństwo. Podejmuje również działania na rzecz poprawy warunków materialnych i wychowawczych.
- Ocena osiągnięć uczniów: Opracowywanie różnorodnych narzędzi pomiaru osiągnięć uczniów i analiza wyników nauczania w celu monitorowania postępów i efektywności nauczania.
- Ciągły rozwój zawodowy: Nauczyciel systematycznie doskonali swój warsztat pracy, uczestnicząc w studiach podyplomowych i kursach aktualizujących wiedzę merytoryczną.