Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) - ryzyko zawodowe (ORZ 422201)

Promocja kończy się za:

 
110 PLN 55 PLN - 50%

Cena brutto (zwolnione z VAT)

Poprzednia najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55.00 PLN

ocena 5/5

DOSTĘPNOŚĆ: on-line, do pobrania


CZAS REALIZACJI: po opłaceniu zamówienia /48h (tylko w dni robocze)




Elektroniczna (plik .doc/.docx)
Papierowa (gotowy wydruk)


Oferujemy gotową dokumentację oceny ryzyka zawodowego dla pracowników centrum obsługi telefonicznej, zapewniając prosty i szybki zakup online. Nasza oferta obejmuje obowiązkową kartę oceny ryzyka, która szczegółowo analizuje potencjalne zagrożenia specyficzne dla tego zawodu. Kupując teraz, masz natychmiastowy dostęp do kompleksowej dokumentacji, spełniającej wszystkie normy bezpieczeństwa i przepisy prawne. Dzięki naszej gotowej dokumentacji zapewniasz bezpieczne warunki pracy dla personelu call center, skutecznie minimalizując ryzyko zawodowe.