Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na swoje konto sprawdź poniższe wskazówki.
Logowanie za pośrednictwem linku do szkolenia:
Jeśli klikasz w link otrzymany na e-maila i logowanie nie powodzi się, prawdopodobnie minęło 30 dni od daty jego otrzymania i link wygasł. W takim przypadku skontaktuj się z nami.
Jeśli otrzymałeś link do szkolenia od innej osoby i nie możesz się poprzez niego zalogować, upewnij się, że ta osoba nie loguje się za pomocą tego linka w tym samym czasie co Ty - system nie zezwala na takie działanie.
Logowanie za pośrednictwem loginu i hasła:
Jesli po wpisaniu danych do logowania pojawia się komunikat: "Nie zalogowano, wprowadzone informacje nie pasują do żadnego konta w naszej bazie." prawdopodobnie popełniasz błąd podczas wpisywania danych - sprawdź poprawność danych.
Hasło może zawierać duże i małe litery oraz cyfry. Zwróć uwagę, aby uwzględnić to podczas wpisywania hasła.
Miło nam Cię powitać w nowej wersji systemu.
Wdrożyliśmy m.in. nowy wygląd strony, udoskonaliliśmy nawigację oraz wdrożyliśmy szereg funkcjonalności w panelu klienta, które w znaczący sposób uproszczą zakup i zarządzanie szkoleniami.