Nie mogę zalogować się na platformę
 

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na swoje konto sprawdź poniższe wskazówki.


Logowanie za pośrednictwem linku do szkolenia:

  1. Jeśli klikasz w link otrzymany na e-maila i logowanie nie powodzi się, prawdopodobnie minęło 30 dni od daty jego otrzymania i link wygasł. W takim przypadku skontaktuj się z nami.
  2. Jeśli otrzymałeś link do szkolenia od innej osoby i nie możesz się poprzez niego zalogować, upewnij się, że ta osoba nie loguje się za pomocą tego linka w tym samym czasie co Ty - system nie zezwala na takie działanie.

Logowanie za pośrednictwem loginu i hasła:

  1. Jesli po wpisaniu danych do logowania pojawia się komunikat: "Nie zalogowano, wprowadzone informacje nie pasują do żadnego konta w naszej bazie." prawdopodobnie popełniasz błąd podczas wpisywania danych - sprawdź poprawność danych.
  2. Hasło może zawierać duże i małe litery oraz cyfry. Zwróć uwagę, aby uwzględnić to podczas wpisywania hasła.
  3. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować.

Jeśli pomimo zastosowania powyższych wskazówek, nadal występuje problem z logowaniem, zapraszam do bezpośredniego kontaktu.

PANEL LOGOWANIA