Zakup szkolenia - formy płatności, zamówienie dla instytucji publicznych

– płatność na podstawie faktury proformy
      1) dodaj szkolenie do Koszyka
      2) w Koszyku uzupełnij dane do faktury i złóż zamówienie
      3) opłać zamówienie korzystając z dostępnych form płatności:
           * Przelew online – przelewy24.pl, Blik, Goole Pay
           * tradycyjny przelew bankowy

– płatność na podstawie faktury terminowej
Złóż zamówienie drogą e-mailową na adres biuro@szkoleniabhp-online.pl podając poniższe informacje:
      a) rodzaje szkoleń i ilość
      b) adresy e-mail, na który utworzymy konto z dostępem do szkolenia
      c) dane do faktury z określeniem nabywcy i płatnika

Gdzie znajdę fakturę za zakupione szkolenie

– moje faktury
Fakturę za zakupione szkolenie możesz pobrać w zakładce [Moje Faktury]
Otrzymasz ją również jako załącznik do wiadomości email.
Jeśli potrzebujesz papierową wersję faktury możesz ją zamowić razem z zaświadczeniem ze szkolenia.

Jak przekazać zakupione szkolenia pracownikom

– przekazanie szkolenia pracownikowi
Zakupione przez Ciebie szkolenie możesz przekazać dowolnej osobie.
Aby to zrobić, przejdź do zakładki [Kupione Szkolenia] i przy wybranym szkoleniu kliknij w przycisk [Przekaż szkolenie pracownikowi]. Podaj adres email pracownika, wpisz ilość i kliknij [Przekaż]
Dla twojego pracownika utworzy się subkonto i na podany przez Ciebie adres email pracownik otrzyma pełne dane do logowania.
Po zakończonym szkoleniu i poprawnym zaliczeniu egzaminu przez pracownika, w zakładce [Uzyskane Zaświadczenia] będziesz mógł zobaczyć, pobrać i zamówić dostępne zaświadczenia.

Jak odzyskać błędnie przekazane szkolenie

– odzyskanie i ponowne przydzielenie szkolenia dla pracownika
Jeśli przekazane przez Ciebie szkolenie nie dotarło do pracownika, lub pracownik omyłkowo usunął email z danymi możesz odzyskać szkolenie.
Aby to zrobić zaloguj się do Menu Klienta, przejdź do zakładki [Kupione Szkolenia] i przy wybranym szkoleniu kliknij w przycisk [Lista Pracowników].
W zakładce [ Lista wysłanych szkoleń] możesz usunąć konto osoby która nie otrzymała dostępu.
Aby to zrobić kliknij [usuń] przy adresie email użytkownika a następnie potwierdź usunięcie konta.
Po tym kroku szkolenie wróci na Twoje konto i będziesz mógł przydzielić je ponownie.

Logowanie - jak odzysjaś lub zresetować hasło

– logowanie i resetowanie hasła so platformy szkoleniowej
Jeżeli nie możesz się zalogować do platformy szkoleniowej z takich przyczyn jak:
- nie otrzymałem danych do logowania
- omyłkowo skasowałem email z loginem i hasłem
- lub nie pamiętam hasła
wykonaj krótką procedurę resetowania hasła.
Wejdź na stronę główną i kliknij przycisk [zaloguj]. Z okienka logowania wybierz opcję [ przypomnij hasło ]. Wprowadź swój adres email i kliknij przycisk [wyślij link do odzyskania hasła ]. Teraz sprawdź pocztę e mail, otwórz wiadomość z procedurą resetowania i kliknij przycisk [resetuj hasło]. Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania gdzie podasz nowe dane. W formularzu podaj swój adres e mail i nowe hasło a następnie kliknij [Zresetuj hasło].

Gdzie pobrać i zamówić Zaświadczenie o ukończonym szkoleniu BHP

– zamówienie papierowej wersji zaświadczenia
Po pomyślnym zaliczeniu egzaminu wygeneruje się dla Ciebie zaświadczenie.
Będzie dostępne w zakładce [Uzyskane zaświadczenia]
Zaświadczenie możesz pobrać w formacie PDF, lub zamówić wersję papierową.
Aby to zrobić dodaj zaświadczenie do zamówienia i podaj adres do wysyłki.
Zaświadczenie wyślemy do Ciebie Pocztą Polską lub kurierem zgodnie z Twoim wyborem.

Jak wygląda szkolenie - zobacz DEMO

- wersja Demo szkolenia BHP Online
Darmowa wersja demonstracyjna prezentuje cały proces: od zakupu, poprzez odbycie szkolenia do otrzymania Certyfikatu.
Aby skorzystać z wersji DEMO - dodaj szkolenie do Koszyka i złóż zamówienie.
Dostęp do wersji DEMO uzyskasz natychmiast po złożeniu zamówienia.

 


PCS BHP
Polskie Centrum Szkoleń

Marta Weiner
Koordynator ds. szkoleń, opiekun klienta
Tel:500501460
Email: m.weiner@luxcontrol.com.pl