Zamówienie:
Szkolenie okresowe BHP online dla administracji - bezpieczna praca w biurze i w domu




Zamówienie

Jeśli chcą Państwo zakupić szkolenia i dokonać płatności na podstawie faktury terminowej, prosimy o wypełnienie formularza zamówienia.

Aby ułatwić Państwu proces zamówienia, poniżej opisaliśmy najważniejsze informacje niezbędne do rozpoczęcia współpracy i zrealizowania usługi.

Prosimy się z nimi zapoznać. Jeśli pojawią się u Państwa dodatkowe pytania serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami.

Na pytania odpowiemy telefonicznie lub meilowo.

Informacje pomocnicze:

  1. Podaj dane do faktury:
    • dane zamawiającego, płatnika
    • preferowany termin płatności
    • pole "Odbiorca" wypełnij tylko w przypadku, gdy odbiorca FV jest inny niż Nabywca/Płatnik
  2. W polu lista pracowników podaj dane do utworzenia konta dla kursantów:
    • imię i nazwisko kursanta
    • adres e-mail kursanta

Aby zakupić również inne rodzaje szkoleń, prosimy złożyć osobne zamówienia.

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu:


PCS BHP
Polskie Centrum Szkoleń

Marta Weiner
Koordynator ds. szkoleń, opiekun klienta
Tel:500501460
Email: m.weiner@luxcontrol.com.pl

Dane do zamówienia

Płatnik:

Odbiorca: (pole nieobowiązkowe)

Fakturę i Zaświadczenie o ukończonym szkoleniu chcę otrzymać w wersji:

Dane do kontaktu:

Treść zamówienia:

Ilość szkoleń:

Lista pracowników:

"Nie jestem robotem"