Zamówienie:
Szkolenie okresowe BHP online dla administracji - bezpieczna praca w biurze i w domu
Zamówienie
Jeśli chcą Państwo zakupić szkolenia i dokonać płatności na podstawie faktury terminowej, prosimy o wypełnienie formularza zamówienia.
Aby ułatwić Państwu proces zamówienia, poniżej opisaliśmy najważniejsze informacje niezbędne do rozpoczęcia współpracy i zrealizowania usługi.
Prosimy się z nimi zapoznać. Jeśli pojawią się u Państwa dodatkowe pytania serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami.
Na pytania odpowiemy telefonicznie lub meilowo.
Informacje pomocnicze:
- Podaj dane do faktury:
- dane zamawiającego, płatnika
- preferowany termin płatności
- pole "Odbiorca" wypełnij tylko w przypadku, gdy odbiorca FV jest inny niż Nabywca/Płatnik
- W polu lista pracowników podaj dane do utworzenia konta dla kursantów:
- imię i nazwisko kursanta
- adres e-mail kursanta
Aby zakupić również inne rodzaje szkoleń, prosimy złożyć osobne zamówienia.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu:
PCS BHP
Polskie Centrum Szkoleń
Marta Weiner
Koordynator ds. szkoleń, opiekun klienta
Tel:500501460
Email: m.weiner@luxcontrol.com.pl